Tuesday, November 8, 2011

31 Day Challenge! Day 30- Inspired by a Tutorial

Hi loves!!

  Today's task is to be inspired by a tutorial. I knew the second I saw this on Chalkboard Nails that if I ever did the 31 day challenge this would be my tutorial as well... Why? Because how freakin' cute is this??!!!
  I did the little owl base by using the same  technique I would for a half -moon mani. My bases are: Jade is the New Black, Funkey Dunky, Pink Flamenco and Shower Together. For the Bellies I used   : Ancient Jade, Haze, Sparrow me the Drama and Yummy. These are really simple to do and they are just soooo cute!! My mom will LOVE these!! She's been wanting to see some owl nails :D.


Here is the tutorial:

  I hope you guys like these as much as I do. I cannot believe tomorrow is the last day of the challenge!! That is cray cray!! Don't forget to check out Sam and Rie's blogs to see their Tutorial nails!

Thanks for stopping by!!
♥ Cristina

45 comments:

  1. wow!!! these are soo cute! Hoot Hoot!!

    ReplyDelete
  2. These are so effing cute Cris! I can't get over it, lol! I love owls so much, I have one owl tattoo and I plan on getting another one soon. Seriously, I love this so much!

    ReplyDelete
  3. Oh my goodness, I love this mani. Owls are sooo cute! I'm going to have to do these sometime! <3

    ReplyDelete
  4. I love owls and I love your owl mani!
    Sooooooooo cute!!! :-)
    Greetings from Sara

    ReplyDelete
  5. these are just amazing! so good I really must recreate these myself at some point!!

    ReplyDelete
  6. I love owls! I'll try to make it on my nails ♥

    ReplyDelete
  7. Gowd! This is so pretty! I so loved it!

    COngratulations! =D
    Bárbara

    ReplyDelete
  8. Okay you took that tutorial and kicked butt

    ReplyDelete
  9. This is stunning! Your nail art has been blowing me away lately!

    ReplyDelete
  10. This is effing amazing! I'm going to have to give this a shot! My sister would love this because she loves birds! I could totally change this up and make the owls look like owls described in Harry Potter! :D

    ReplyDelete
  11. These are really great!! Chalkboard Nails is really talented!!

    ReplyDelete
  12. That is the most adorable mani I've seen in a while! Good job :)

    ReplyDelete
  13. OMG! I LOVE THIS! I am going to have to try this out soon. :)

    ReplyDelete
  14. Super cute, I love them! Don't you just want to snuggle them? :D

    ReplyDelete
  15. Eeee just super cute! Owl manis are really adorable!

    ReplyDelete
  16. I love this. These owls are freaking adorable! I want to cuddle their faces!

    ReplyDelete
  17. Cristina these are WAY TOO CUTE!
    I will have to try them! Have to !!!
    I never saw the tutorial so this is even more neat for me!
    I has a sad that this 31 day challenge is coming to an end!!! It was sooo fun being a spectator to all of your hard work!

    ReplyDelete
  18. Super adorable! And it looks fairly simple which is awesome ^_^

    ReplyDelete
  19. This looks so cool! Love the colors!

    ReplyDelete
  20. oh these are great!!! :) i need to try this! great job!

    ReplyDelete
  21. They look super cute, I love them :)

    ReplyDelete
  22. Aw, this is too cute! I love owls:) Great job!

    ReplyDelete
  23. I loooove this! This just may be my favorite mani of the challenge, and it's hard to choose. This is amazing!

    ReplyDelete
  24. OMFG - CUTEST HALF MOON MANI EVAAAARR!! Executed perfect, AS USUAL! This is so adorable. I have to try it. Thanks for sharing!

    ReplyDelete
  25. HOLY COW, those owls are cute! Thanks for the step-by-step photos, too!

    ReplyDelete
  26. This is the cutest thing I've seen!!

    ReplyDelete
  27. these are gorgeous! super cute!

    shel xx

    ReplyDelete
  28. Those nails and owls are sooo pretty! I have to try that someday, although I am such an idiot when it comes to hand painting! Thanks for the tutorial!

    ReplyDelete
  29. OMG this is so super cute and amazing!!! I have a friend who loves owls...omg she would *die* to see this! AWESOME!!! :D

    ReplyDelete
  30. I love Owls and the nails just look great!

    ReplyDelete
  31. Love these!!! I linked to them on my blog :-)

    ReplyDelete
  32. Everyone's already said it, but I still feel a need, THESE ARE SOOOOO CUTE!! :)

    ReplyDelete

Thank you for taking your time to comment! I read each and every single one!!
♥ Please be respectful and DO NOT post links in comments. Comments with links will not be published. If you would like me to check out your site send me an email to cristina@letthemhavepolish.com please. Comments with LINKS will NOT be published. ♥